Sedilog Sp. z o. o. to młoda, dynamiczna, nowoczesna i rozwijająca się firma logistyczna, zatrudniająca około 200 pracowników w różnych lokalizacjach w Niemczech. Nasze portfolio obejmuje logistyczne wyzwania w zakresie dostawy mebli i kuchni oraz ich montażu i pomiaru 3D.
Twoje zadania:
- Przetwarzanie i tworzenie listy płac zgodnie z bieżącymi przepisami podatkowymi i ubezpieczeń społecznych
- Osoba kontaktowa we wszystkich kwestiach związanych z wynagrodzeniami, podatkami od wynagrodzeń oraz ubezpieczeniami społecznymi
- Uzgadnianie kont i tworzenie rezerw na zamknięcie miesiąca
- Ogólna współpraca w codziennych zadaniach działu personalnego
- Terminowe miesięczne tworzenie raportów danych płacowych do zewnętrznych instytucji, do których firma jest zobowiązana
- Obsługa zgłoszeń i wydawanie zaświadczeń
- Prowadzenie i utrzymanie danych osobowych
- Tworzenie różnych tabel i list za pomocą MS Excel
Twój profil:
- Pomyślnie ukończone wykształcenie zawodowe w dziedzinie handlowej
- Znaczące doświadczenie zawodowe w dziedzinie płac i wynagrodzeń
- Doskonała znajomość przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy
- Dobre umiejętności obsługi pakietu MS Office
- Znajomość ERP, np. SAP lub DATEV, będzie dodatkowym atutem
- Wysoka zdolność analityczna i zamiłowanie do pracy z liczbami
- Zaangażowanie i elastyczność
- Samodzielny, strukturalny i niezawodny styl pracy
- Gotowość do dalszego kształcenia
Oferujemy:
- Wymagające zadania i możliwości rozwoju, atrakcyjne możliwości zarobkowe.
- Jako odpowiedzialny pracodawca łączymy życie zawodowe i rodzinne oraz inwestujemy w rozwój i zdrowie naszych pracowników.
- Chętnie zatrudniamy również osoby niepełnosprawne lub równouprawnione.